//Forever Imperfect
FRIENDSHIP ♥

Friday 27 July 2012 @ 22:56 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and Hi ♥
My Dearest Friend,

I am glad that ALLAH awarded me with your precious friendship. I always find you as my dearest friend. You are person, who always share my moments, both in happiness and sadness. You never left me alone in even complicated situations. You are an asset of my whole life. Your friendship & sincerity leads me to consider myself one of the luckiest person on the earth.


Alhamdulillah dah masuk hari kelapan berpuasa.Insyaalah dapat teruskan.Disebabkan minggu ni minggu yang "agak tak sibuk",so,rajinkan diri untuk mengupdate blog setelah lama ditinggalkan bersawang.FRIENDSHIP
Dalam persahabatan always ada masalah.And alhamdulillah,setakat ni segala pergaduhan tu tak besar dan tak lama.Yes,kitorang selalu bergaduh,tapi,lepas 5 minit,kitorang akan berkawan semula.Everything has an end but our friendship has no end. Insyaallah.


F - Free your mind
R - Relax your mind
I - Impress your mind
E - Energise your mind
N - Nurture your mind
D - Deepen your thought


30 Things About Me: Selalu takut nak tegur kawan cause i know saya pun ada kesilapan.Tapi,kalau perkara tu memang tak patut,saya tegur.I'm calm, but i have my moments when you should'nt around me.Selalu jadi macam tu kalau perasaan dah bercampur dengan macam-macam perkara.But, I promise to keep in touch with my bestfriend constantly


 FRIENDSHIP  ♥


A DAY SPENT WITH FRIENDS IS ALWAYS A DAY WELL SPENT.


                                                                  With Ally. 


                                                        I miss our stories,girls.Primary school.


                                                                            Korea?   


                                                        Friendship isnt one big thing,its  a million 
                                                                         little things ♥
.                                                    
                                           Gambar waktu lunch.Makan tak kenyang tanpa diorang  ♥




                                                                  smartian ♥
             I'm a girl who always make mistakes in life and seeking for Allah forgiveness to all my sins. 
                                                             UNMENTION LETTER
            And,kebanyakan orang tak ikhlas berkawan dengan kita walaupun kita dah anggap dia sebagai kawan
            baik kita sendiri.Mungkin orang tak tahu apa yang kita rasa,tapi kita kena faham semua orang ada 
            perasaan.Saya ada seorang kawan yang depan saya pura-pura baik,tapi belakang saya?Almost 1
            year kita berkawan,and agak kelakar bila awak cuba burukkan saya depan orang lain.Dan agak sedih bila                          
             orang lain percaya apa yang awak cakap pasal saya.I'm not perfect.Tapi,saya selalu cuba perbaiki
             diri saya.Saya bukan tak nak bercakap perkara ni dengan awak,tapi saya rasa dah banyak kali saya
             cuba fahamkan apa yang saya cakap dekat awak,tapi,awak pura-pura yang awak tak faham apa yang
             saya cakap.Cuba bayangkan kalau awak ada di tempat saya?Memang sakit hati bila orang yang kita 
            dah percaya sebagai kawan baik,tiba-tiba buat macam ni dekat kita.Mungkin awak dah ada ramai kawan.
            Dan mungkin awak dah bosan kawan dengan saya.I hope you will work for yourself to be a better person.


To those friends who turned out to be backstabbers, You all challenged me to become the person I   wanted  to be. I am stronger because of all the stupid things you put me through. No matter how much you have done to me, you have unknowingly done so much more for me. So, thanks.       
                                

           
     Sincerely,
     Me  ♥ 


                 
          
Assalamualaikum  ♥                                       


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and 13. Don't judge me if you don't know me. I wish life was a little High School Musical where music screams everyday like nobody's business.